Bar en schoonmaakdiensten

Ieder roeilid is verplicht eenmaal per jaar of meer beschikbaar te zijn voor de schoonmaak van ons clubhuis of het draaien van een bardienst.

Als je op de dag waarop je bent ingeroosterd niet kunt, dien je zelf, tijdig, voor vervanging te zorgen. Probeer bijvoorbeeld te ruilen met iemand anders die op de lijst staat. Geef wel aan Monique Eenhuizen door dat je geruild hebt. Monique is te bereiken via e-mail ameenhuizen@gmail.com. Noteer je naam in het logboek als je klaar bent met je dienst. Ook eventuele opmerkingen kun je in het logboek noteren.

Bardienst

De bardienst is op zaterdagmorgen van 09.00 tot 13.00 uur. De taken die je bij een bardienst verricht, staan vermeld op lijsten. Voor de bardienst hangt de lijst bij het koffiezetapparaat.

Schoonmaakdienst

De schoonmaakdienst is op maandagavond (bij een feestdag wordt dit dinsdag) om 19.00. De takenlijst voor het schoonmaken van het clubhuis hangt in de werkkast op de deur.

Neem contact op je mede-schoonmaker.

Rooster

Het rooster is te vinden in de app onder 'Barendrecht nieuws'.

schoonmaken