Evenementen

INFO

De vereniging organiseert elk jaar verschillende evenementen. De meeste evenementen zijn voor leden, een aantal evenementen zijn voor iedereen toegankelijk. Deze laatste categorie wordt hier weergegeven.

Laden Evenementen

Afgelopen Evenementen

Evenementen Search and Views Navigation

mei 2018

Roeivereniging Barendrecht

Open Dag 2018

26/05/2018-10:00 - 14:00
Clubhuis Roeivereniging Barendrecht, Noldijk 73
Barendrecht, Zuid-Holland 2991 VH Nederland
+ Google Maps

Open Dag 2018 Roeivereniging Barendrecht organiseert elk jaar een Open Dag voor iedereen die kennis wil maken met de roeisport of gewoon eens een kijkje wil nemen bij de RVB. Tijdens de Open Dag maakt u kennis met leden, bestuursleden en functionarissen van onze vereniging. Ook kunt u zo alvast de sfeer proeven. U ontvangt informatie over ons opleidingsprogramma en u kunt de vloot en onze fitnessruimte bezichtigen. Proefvaart Liefhebbers kunnen vrijblijvend een proefvaart maken, uiteraard onder deskundige leiding van…

september 2018

Rotterdam Head First

22/09/2018
Willem Alexanderbaan, Zevenhuizen, Nely Gambonplein 1
Zevenhuizen, Nederland
+ Google Maps

Rotterdam Head First is een benefiet roeiwedstrijd over 4500m en 500m op de Willem-Alexander Baan te Rotterdam. Samen roeien wij tegen dementie.  Alle leeftijden, boottypes en mixed ploegen roeien tegen elkaar. https://nlroei.nl/head-first-race-2018/

november 2018

Witte wijnproeverij

03/11/2018-20:30 - 23:00
Clubhuis Roeivereniging Barendrecht, Noldijk 73
Barendrecht, Zuid-Holland 2991 VH Nederland
€5

Welke witte wijn wordt de clubwijn van 2018? Wie heeft de best ontwikkelde smaakpapillen en wint de wijnproef? Wanneer: zaterdag 3 november om 20.30 uur Voor wie? Voor alle roeiclubleden die het leuk vinden om wijn te proeven (met partner) Kosten: €5 per persoon De wijnavond kan alleen doorgaan bij minimaal 25 aanmeldingen! (maximaal 40 deelnemers) Inschrijven kan tot 27 oktober.

+ Exporteer Evenementen

DISCLAIMER

Alhoewel de beschrijving van de evenementen met de grootste zorg wordt vastgesteld kan het voorkomen dat er fouten ontstaan. Laat ons dat weten.