za nov 25, 2017 @12:00AM Sinterklaastocht
vr jan 05, 2018 @ 7:30PM - 09:30PM Nieuwjaarsborrel

Algemene informatie

Introductie

Roeivereniging Barendrecht is opgericht in 1979 en heeft momenteel ruim 260 seniorleden en 20 jeugdleden. De vereniging beschikt over een modern clubhuis en een ruime botenloods.

Er wordt geroeid op het rustieke Waaltje, een afgedamde rivierarm tussen de rivieren Oude Maas en Noord. Hierdoor hebben we de beschikking over ruim zes kilometer prachtig roeiwater.

Roeien is een sport voor iedereen, jong en oud, die sportief is ingesteld en van water houdt en kan zowel als teamsport als individuele sport worden beoefend. Roeivereniging Barendrecht biedt mogelijkheden tot recreatief roeien, toerroeien en het deelnemen aan wedstrijden. We beschikken over een vloot van ruim 40 boten.

Zowel ervaren roeiers als zij die roeien willen leren zijn bij ons welkom. Beginners kunnen via proeflessen met de roeisport en Roeivereniging Barendrecht kennismaken. Als je bent

tereinRVB

afgeroeid, kun je het hele jaar door roeien en zo vaak je maar wilt, in het weekend, overdag en (in de zomermaanden) ‘s avonds.

Meer weten?

Roeien is een leuke sport met weinig kans op blessures, die op elk niveau uitgeoefend kan worden. Een ideale sport om in conditie te blijven. Roeivereniging Barendrecht, een vereniging met een gezellige, informele sfeer, biedt u hiervoor alle mogelijkheden.

Wilt u meer weten over onze roeivereniging, over proeflessen of hoe kunt u lid worden?

Kom eens kijken bij onze vereniging aan de Noldijk 73 te Barendrecht telefoon: 0180-614640. Zie Routebeschrijving.  Op zaterdagochtend bent u van harte welkom. Er zijn dan altijd bestuursleden aanwezig om u te ontvangen.

Graag tot ziens bij Roeivereniging Barendrecht

Reglementen

De organisatie van de vereniging is vastgelegd in het Huishoudelijk Reglement. De visie op de toekomst is omschreven in het Beleidsplan “Aan de Slag”.
Deze kunt u hier raadplegen of downloaden.

Weerdata